شناسایی برترین برند های صنعت خودروسازی به وسیله توئیتر
اخیرا نتایج جالبی از یکی از تحقیقات مربوط به برندهای پرحاشیه و محبوب خودرو منتشر شده است. مبنای این نتایج اطلاعات و داده های جغرافیایی منسوب به بیش از ۵۰۰ هزار توئیت منتشر شده از سوی کابران توئیتر است.
بر اساس این نتایج کاربران توئیتر در بیشتر ایالات های امریکا تمایل دارند در مورد خودروهای تولیدی تسلا و فورد به گفتگوی و تبادل اطلاعات بپردازند. البته ساکنان ایالت هاوایی در این مورد استثنا بوده و برند خودروساز مورد علاقه آن ها هوندا می باشد.
در مجموع تبادل نظر پیرامون تسلا در توئیتر بیشتر از فورد است و مردم ایالت های خاصی همچون کالیفرنیا تمایل ویژه ای به صحبت پیرامون تسلا دارند. در ایالت میشیگان این موضوع در مورد فورد صدق می کند.
یکی از نتایج جالبی که از این تحقیق گرفته شده این است که به طور کلی مردم جنوبی و غربی امریکا به برند فورد تمایل بیشتری نشان داده و ساکنان سواحل این کشور نسبت به تسلا متمایل تر اند.
این نتیجهگیری زمانی جالب تر می شود که نسبت مالکان تسلا و فورد نیز بیان شود. فورد یک برند خودروسازی حدودا ۱۲۰ ساله امریکایی است که در مقایسه با تسلا خریداران بسیار بسیار بسیار بیشتری در سراسر امریکا دارد اما گویا تمایل مردم این کشور به صحبت کردن در مورد تسلا بیشتر از فورد است.
لازم به ذکر است که اطلاعات مورد استفاده در این تحقیق به وسیله نرم افزار های آماری و تحلیلی ریاضی استخراج شده و سایت منتشر کننده این اطلاعات یعنی partcatalog.com پیش از این نیز چنین تحقیقات آماری را انجام داده و اطلاعات منتشر شده از سوی آن ها کاملاً قابل استناد است.
در ادامه از شما دعوت میکنیم که اطلاعات و داده های جغرافیایی منسوب به ۱۰ ایالت امریکا را در مورد برندهای پرحاشیه و محبوب خودرو مشاهده کنید :
The post شناسایی برترین برند های صنعت خودروسازی به وسیله توئیتر appeared first on دیجیاتو.