اسنپمارکت، عضو جدید خانوادهی بزرگ اسنپ [رپورتاژ آگهی]
آیا اسنپ و هایپراستار تحولی بزرگ در فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی رقم میزنند؟
«اسنپ» و «هایپراستار» در زمینهی عرضه و فروش آنلاین کالاهای تندمصرف و سوپرمارکتی همکاری خود را شروع کردهاند. این همکاری در قالب اپلیکیشن جدید «اسنپمارکت» است. این سامانه تمامی مراحل عرضه کالای تندمصرف تا رسیدن آن به دست مشتری را شامل است. فروشگاه آنلاین اسنپمارکت تمامی شهر تهران را پوشش میدهد و کاربران اسنپمارکت میتوانند تمامی کالاهای سوپرمارکتی موردنیاز خود را با استفاده از این اپلیکیشن و بهصورت آنلاین و مستقیم از هایپراستار تهیه کنند. موفقیت اسنپمارکت با توجه به تخصص ویژهای که هر یک از این دو شرکت دارند دور از انتظار نیست.
هایپراستار درزمینهی عرضه و فروش کالاهای تندمصرف نامی بسیار آشناست. این شرکت برای اولینبار در ایران توانست «هایپرمارکت» را درقالب فروشگاههای زنجیرهای راهاندازی کند و هماکنون هم علاوه بر تهران، در چندین شهر بزرگ دیگر شعبه دارد. هایپراستار با تنوع بالای محصولات (هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر تنوع برند)، قیمتهای مناسب و ارزانتربودن شناخته میشود. در کنار هایپراستار، اسنپ و دیگر شرکتهای این مجموعه، یعنی اسنپفود، بامیلو و سرویس ویژهی اسنپباکس، توانستهاند در عرصهی خدمات حملونقل آنلاین شهرت خوبی به دست آورند. اسنپ را میتوان بزرگترین تاکسی اینترنتی درونشهری خاورمیانه دانست و البته در کنار آن، سرویس ویژهی اسنپباکس خدمات خوبی در زمینهی حملونقل ارائه میکند. بااینهمه این دو شرکت برای موفقیت درزمینهی عرضه و فروش کالاهای تندمصرف باید از پس چالشهایی اساسی بربیایند.
چالشهای اساسی برای موفقیت در زمینهی عرضه و فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی از این قرار است: تأمین، عرضه و دلیوری یا همان رساندن کالا به دست مشتری. در زمینهی تأمین کالا مساحت زیاد تحت پوشش و تعداد بالای کالاهای سوپرمارکتی و گردش سریع آنها چالشزاست؛ بهطوریکه تعداد کالاهای موجود در فروشگاههای بزرگ به ۱۰هزار کالای مختلف میرسد. این امر نیاز به وجود انبارهای متعدد و مجهز در نقاط مختلف شهر را الزامی ممیکند. همچنین در زمینهی عرضه، تنوع کالاها در هر خرید جزو مسائل اصلی است؛ بهطوریکه برحسب تجربهی جهانی، کاربران در هر خرید بیش از ۱۵ مورد کالا را خریداری میکنند.
در زمینه چالش سوم، یعنی دلیوری یا رساندن کالا به دست مشتری، هم ارسال سریع نقطهبهنقطه کالا چالش اصلی است. در این میان برای مواجهه با چالش تأمین کالا پراکندگی شعب هایپر نقش مهمی دارد و فراوانی و تنوع کالاها در شعب مختلف نگرانی کلی دربارهی تأمین کالا را برطرف میکند. درمورد چالش عرضه نیز با توجه به تجربیات بسیار موفقی که اسنپ در زمینهی ارائهی خدمات آنلاین در قالب اپلیکیشن دارد، این شرکت میتواند از پس چالش انتخاب و عرضهی کالاهای متنوع و مختلف بربیاید. علاوه بر همهی اینها، زیرساخت مناسب اسنپباکس میتواند چالش ارسال سریع به نقاط متعدد شهر بزرگ تهران را از میان ببرد. با توجه به این برآیند باید دید اسنپمارکت در مواجهه با این چالشها چقدر موفق است.
اسنپمارکت بهتازگی فعالیت خود را شروع کرده و در راه رسیدن به موفقیت گامهای بسیاری روبهروی خود میبیند. این سامانه درقالب اپلیکیشن و وبسایت فعالیت میکند و تمامی شهر تهران را پوشش میدهد. برای مشاهدهی وبسایت اسنپمارکت شما میتوانید به آدرس www.snapp.market مراجعه کنید. اپلیکیشن اندروید و آیاواس اسنپمارکت را هم میتوانید از همین صفحه دانلود کنید یا برای نصب آن به اپاستورهای معتبر، مانند کافهبازار یا سیباپ، سر بزنید.
The post اسنپمارکت، عضو جدید خانوادهی بزرگ اسنپ [رپورتاژ آگهی] appeared first on دیجیاتو.